فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته کاران خراسان در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

بدمینتون خراسان روی نوار پیروزی

  • کد خبر: ۱۸۷۵۵۴
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
بدمینتون خراسان روی نوار پیروزی
نماینده لیگ برتری مشهد در دیدار سخت خانگی برابر یکی از مدعیان قهرمانی به برتری رسید.

شهرآرانیوز، لیگ‌برتر بدمینتون با وجود تعویق‌های متعدد بازی‌ها که صدای تیم‌ها را هم درآورده است، رفته‌رفته سروشکل می‌گیرد و می‌توان چهره مدعیان را شناسایی کرد؛ لیگی که امسال هم مانند یکی‌دو سال گذشته یک نماینده از استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد در آن حاضر است؛ تیمی که سال‌های پیش با نام «توس‌مسیر» در مسابقات حاضر می‌شد و امسال در سکوت کامل خبری و درحالی‌که کمترکسی از این موضوع خبر داشت، با نام اسپانسر جدیدش «پرتو نیرو روشا» در مسابقات حاضر شده است؛ تیمی متشکل از همان بومی‌های همیشه، ولی به‌مراتب سرحال‌تر و مدعی‌تر.

مشهدی‌ها این هفته توانستند در یک بازی سخت خانگی، مقابل تیم شهرداری گنبد، یکی از مدعیان جدی سکو، به برتری ۳ بر ۲ برسند. این پیروزی روحیه تیم و اعتمادبه‌نفس بدمینتون‌بازان مشهدی را بالا برد تا در هفته‌های آینده تیم شهر مشهد یکی از حریفان گلوگیر برای مدعیان باشد؛ حریفی که هیچ بعید نیست خود به مدعی جدی برای سکو بدل شود.

قرارگرفتن روی ریل موفقیت

تیم بدمینتون مشهد در هفته اول رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو بود، اما در هفته دوم توانست خارج از خانه مقابل تیم هدف شهر سمنان به برتری قاطع ۵ بر ۰ برسد. شاگردان سعید بابیانی، سرمربی‌بازیکن مشهدی «پرتو نیرو روشا»، در هفته سوم به خانه آمدند و در سالن فخار مقابل چادرملوی اردکان، مدعی اول قهرمانی، به میدان رفتند؛ دیداری که با برتری ۳ بر ۲ میهمان به پایان رسید، اما واقعیت آن است که تیم کم‌ادعا و بومی شهر مشهد به‌خوبی توانست ستاره‌های اردکان را به چالش بکشد؛ چنان‌که ترس به جان دیگرحریفان هم انداخت.

برتری با دوبل به لطف نابغه سینگل

جدال پنجشنبه گذشته مشهد و گنبد در لیگ‌برتر بدمینتون با پیروزی نابغه بدمینتون مشهد در بازی اول آغاز شد؛ جایی که محمد زرچی، ستاره جوان و بومی تیم مشهد، مقابل فردین خانجانی از گنبد، به برتری سخت، اما شیرین ۲ بر ۱ رسید؛ بردی که به‌نوعی شالوده پیروزی پرتو نیروی مشهد را تشکیل داد. پس از این بازی نوبت به بازی تک‌نفره دوم رسید که سینا سالاری از تیم خراسان‌رضوی در حضور تماشاگران پرشور مشهدی حاضر در سالن خانه بدمینتون استان مقابل علی فقیه به میدان رفت. سالاری در این بازی ۲ بر ۱ بازنده شد تا حساسیت به اوج برسد.

در مسابقه سوم تیم دوبل مشهد متشکل از جواد غریب و محمد زرچی مقابل مهران شهبازی و فردین خانجانی به میدان رفتند و برتری ۲ بر ۱ مشهدی‌ها سالن را به وجد آورد؛ بردی که در بازی دوم دوبل هم این‌بار با نمایش سعید بابیانی و سینا سالاری، البته با نتیجه ۲ بر ۰ تکرار شد تا پیروزی نماینده مشهد در این رقابت مسجل شود.

مشهدی‌ها در بازی آخر که به‌صورت تک‌نفره برگزار می‌شد، به بازیکن نوجوانشان، متین قاسمی، بازی دادند تا این بازیکن پانزده‌ساله تجربه خوبی به دست آورد؛ تجربه‌ای که البته به باخت ۲ بر ۰ مقابل مهران شهبازی از شهرداری گنبد انجامید و درمجموع تیم خراسان ۳ بر ۲ برنده این بازی سخت شد.

آقایی در جدول آشفته

تیم مشهد با دو برد، یک باخت و یک قرعه استراحت در پایان هفته چهارم تیم دوم جدول هفت‌تیمی رقابت‌های لیگ‌برتر بدمینتون است؛ جایی که تیم‌های شهرداری گنبد، پرتو نیروی مشهد، رعد پدافند هوایی کرمان، قم، هدف سمنان، آتش‌نشانی تهران و چادرملوی اردکان در چهارچوب این لیگ‌برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. نماینده مشهد در هفته پنجم باید پنجشنبه به مصاف رعد پدافند کرمان می‌رفت، اما حضور دو بازیکن تیم کرمان در تیم‌ملی و اعزام به اردوی خارجی موجب شد تا فدراسیون این بازی را به تعویق بیندازد. گفته می‌شود این بازی هفتم آبان برگزار خواهد شد.

با این حساب، تیم مشهد این هفته استراحت می‌کند و در هفته آینده پنجشنبه در مشهد و این‌بار مقابل نماینده قم به میدان می‌رود. سعید بابیانی، سرمربی‌بازیکن تیم مشهد در رقابت‌های امسال، هدف‌گذاری این تیم را در پایان فصل رفتن روی سکو ترسیم و در این مسیر رعد پدافند را رقیب جدی خود تلقی کرده است. با وجود این، حالا با نمایش یکی‌دو هفته گذشته بابیانی و تیمش مدعی جدی‌تری برای حریفان هم شده‌اند و تیم‌های باکیفیت و پرمهره‌ای مانند چادرملو، شهرداری گنبد و آتش‌نشانی هم حساب ویژه‌ای روی این تیم باز کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->